God service

8

Jeg kommer ut fra et møte og finner en melding på mobilsvar fra legen min. Er det ikke sånn at leger bare ringer hvis de har fryktelige nyheter da!?

Men denne gangen var det bare hyggelig: Legen hadde notert seg at jeg skulle komme i morgen, og ringte for å si fra at hvis jeg ville komme et kvarter tidligere så fikk vi bedre tid til å prate, siden det var en god stund siden jeg hadde vært der sist.

Det kaller jeg god oppfølging og god service! Sånt gjør meg litt hverdagslykkelig!

😀

Takk, Aleris-legen!

Aleris har forøvrig «People caring for people» som slagord. Jeg liker det også.

Jeg er visst på en glad bølge i dag gitt!

😀

Share.

About Author

8 kommentarer

    • Det kan sterkt anbefales! Selv om det koster skjorta i forhold til «vanlige» leger opplever jeg et servicenivå i forhold til timebestilling, oppfølginger og resultater som jeg ikke har vært borti noen andre steder. Veldig komfortabelt, og sparer mye tid og penger på å ikke «slåss» for å få hjelp av legen.

  1. Jeg får både de gode og de dårlige nyhetene fra legen i posten, spesielt glad i den gule markeringstusjen han bruker. Ansikt til ansikt eller på telefon er det bingo og 50/50 om jeg får super eller elendig service – litt ekstra spenning i hverdagen…

    Kittys last blog post..Fiaskovarning

Leave A Reply

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.