Jeg hater kontaktskjemaer!

5

I dag ble jeg tipset om denne bloggposten som heter Derfor hater vi kontaktskjemaer.

Jeg kunne ikke vært mer enig! Det er så frustrerende når man skal ha svar på et eller annet fra en bedrift eller tjeneste, og ingen direkte kontaktlinjer er å oppdrive. Så sitter man der da, med et kontaktskjema der ingen av kategoriene passer til det man skal spørre om. HAT!

Jo mer tilgjengelig en bedrift eller kundeservice er for meg, gjerne gjennom mail, Facebook, Twitter og telefoner uten oppramsing av alle åpningstider, møtetider og henvisninger til internettsiden – herregud, det er vel nettopp fordi jeg ikke finner infoen på websiden at jeg ringer!!

Sånn, nå skal jeg slutte å klage.

Skjerp dere med disse kontaktskjemaene – vi liker dem ikke!

Share.

About Author

5 kommentarer

  1. Bare delvis enig med deg her. Jeg hadde nemlig nettopp en herlig opplevelse med et amerikansk nettsted hvor man kan be om support ifht trøbbel med sin KithenAid. Vel, jeg la inn melding i kontaktskjemaet sånn cirka med treff ifht kategori, og scmæck! så fikk jeg til svar at Cathy var opptatt for øyeblikket, men ville være hos meg shortly. Og det var hun, – på chat med meg, hvor hun la ut en video som viste løsningen på mitt problem på en prikk. Jeg var helt målløs 😀

  2. @Britt Åse
    Wow! Det kaller jeg god service! 😀 Så herlig!

    Det blir nok ikke riktig å skjære alle kontaktskjemaer over en kam, for det finnes selvfølgelig mange bedrifter som tar dette på alvor og følger godt opp. Det liker vi!

  3. Åh, jeg er så indelig enig! Jeg hater firmaer som ikke vil at kundene skal ta kontakt med dem, og kun har slike kontaktskjemaer tilgjengelige. Få dem bort, eller legg i hvert fall ut en epostadresse man kan bruke.

  4. Jeg får helt fnatt av å lete og lete og lete etter telefonnummeret til bedriften/selskapet etc. jeg har slått opp. Grunnen for å gå på hjemmesiden deres er nesten alltid utelukkende fordi jeg vil finne telefonnummeret så jeg kan ringe. Og jeg er jo ikke alene om det. Så hvorfor gjemme den viktigste informasjonen – den kunden (eller kunde-to-be)leter etter så innmari godt.
    Telefonnummeret til et firma har jeg enda tilgode å finne, og jeg har lett mange ganger, og det er Norton. (jeg sluttet å lete for et års tid siden, så mulig de har skjerpet seg, det aner jeg ikke. Men jeg trenger dem ikke mer uansett.)
    Vet ikke om de hadde noe kontaktskjema-valg der, kan ikke huske å ha sett det…
    😉

Leave A Reply

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.